60 Lık ihtiyar bu Çıtırı nasıl ayarladığını anlatıyor

22 Ağustos 2014 Cuma yazildi.


 Sipariş ver
60 Yaşındaki dede 18 lik liseliyi nasıl yataga atar kendi ağzından okuyun buyrun..... 


 Merhaba Adım Yılmaz 58 Yaşında dul bir erkeğim Maraşlıyım sizlerin yoğun ilgisi üzerine kız tavlamada cok önemli tüyolar vermek için burdayım öncelikle Joleler fönler hepsini bir kenara bırakın bunlar boş iş bundan tam 7 sene önce tanıştığım sırrımı paylaşıyorum sizlere bu resimleri inanmayan olur diye atıyorum yinede. Forella Parfümü aldığım ilk zamanlar hiç inandırıcı gelmedi bana ama dedimki arkadaş parayla 100 lira verip bi buruşuk orospu sikiyoruz bunuda denıyelim olmazsa bikere elimi siker param orospuya gider diye düşündüm İyikide öyle düşünmüşün neyse konumuza gelelim siparişi verdim parfüm geldi bi deneyelim bakalım dedim boyun altlarıma elbiseme felan sıktım hemen evimin karşısında bir park var indim oraya hemen karşımda çoçuğla oturan bi kadın var neyse gözüme kestirdim bunu yanındaki yere oturdum hemen biraz bekledik baktım hic bir şey yok(KADIN ADETLİYMİŞ ADETLİ KADINLARDA ETKİ GÖSTERMEZ) umudu kesmiştim tam yanımdan resimde gördüğünüz hatun geciyordu beni birkaç adım gecti durdu yanıma yaklaştı ben heycanlandı ihtiyar kalbim hızla çarpıyordu :) neyse geldi dediki ateşiniz varmı tabiki dedim çakmağı uzattım yaktı sigarayı cakmağı geri verdi teşekkür etti Rica ederim dedim ne yapacağını anlamak için başka birşey sölemedim. döndü gidiyordu 5-10 metre gitti dedimki tamam bunada etki etmedi. EVET TAM O ANDA Ayyy Ayy Ayağım diye bir ses geldi kızımız yere düştü koşarak yanına gittim ne oldu bişeyiniz yok umarım dedim ayağım ayağım cok kötü dedi doktora götüreyim dedim gerek yok dedi o an yakınlaşmıştık boynumdaki kokuyu aldı iyice işte o an titrediğini hisseder gibiydim. ve dediki ayağıma masaj yaparmısın yavaş yavaş ayagını okşamaya başladım sonra biraz daha yukarsı diye diye amına kadar geldim amına dokunduğumda inlemeye başladı sonra aniden dudağıma yapıştı cılgınca öpüştük sonra bi gören olur diye eve gittik saatlerce sikişmeyi umut ediyordum sabahlara kadar ama bikaç kere sikiştikten sonra gel beraber banyo yapalım dedi banyoya girdik suyla yıkanınca parfümün etkisinin gideceğini unutmuşun banyodan cıkınca hatun bunak ben senin evine nasıl gelmişim dedi ve hızla kapıdan uzaklaşarak gitti. ama Olsun bu parfüm sayesinde cok am siktim sayısını unuttum aynı zamanda fotoğrafı ceken yeğenim ozanda cok am sikti bu fotoğrafı sizlerle paylaşması için yolluyorum malum internetten pek anlamam :) VE O PARFÜMÜ Aşağıda sizlerle paylaşıyorum şiddetle tavsiye ederim arkadaşlar genelevde buruşuk orospulara para yedirmeyin....


                                        Sipariş ver



 DİĞER KULLANANLARDAN BAZI YORUMLAR Kullanıcı Yorumları :
 Ayşe Sönmez: Erkek arkadaşıma doğum günü hediyesi olarak almıştım kokusunuda bilmiyordum arkadaşım parfümü kullandığında kendimden geçtim yeniden aşık oldum ilginç bi ürün.
 ----------------------------------------------------------------------------
Süleyman Kundak: 18 senelik evliyim hanımımla aramızda soğukluk oluşmaya başlamıştı internette araştırırken Ferolle yi buldum 1 haftadır kullanıyorum ilk günden etkisini gördüm hanımın haricinde başka bayanlarında gözü üzerimde keşke gençliğimde böyle bi ürün olsaydı.
 ----------------------------------------------------------------------------
Ahmet Karaşahin Ben yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve net bir şekilde işe yaradı, okula giderken yada gece dışarı çıkarken sıkıyorum. Ortamdaki kızların %90 ının gözü bende olup yaklaşmaya çalışıyorlar.
 ----------------------------------------------------------------------------
İbrahim Gülen Tavsiye üzerine aldım. Resmen yeniden doğmuş gibiyim. Girdiğim Her Ortamda İlgi Odağı Oluyorum. Ay başında 3 adet daha almak istiyorum.
 ----------------------------------------------------------------------------
 Ülkü Erküt Son günlerde eşime karşı aşırı ilgi ve istek hissediyorum. Dayanamayıp sordum neden böyle olduğunu acaba yemeğime bişeymi atıyor diye korkuyordum. sonra gördümki ferolle isimli parfümden almış. şimdi bayan arkadaşlarıma tavsiye ediyorum eşlerine almaları için.
 ----------------------------------------------------------------------------
 Fatih Mert 3 gün önce geldi, böyle bir ürünü getirmeniz şans gerçekten. Çok işime yaradı, Bir türlü yakınlaşamadığım bayanla artık çıkıyoruz.
 ----------------------------------------------------------------------------
Gökmen Gümüşada Bu fiyata böyle bir ürün aldığıma inanamadım. Kullanmaya basladigim ilk geceden itibaren bayanlar etrafımda pervane oluyor. Mucize gibi bişey bu.
 ----------------------------------------------------------------------------
ibrahim Yılmazer Bu parfüm sayesinde ... eve para vermekten kurtuldum. Çevremdeki tüm bayanlarla yakınlık oluşuyor gerisinide ben hallediyorum.
----------------------------------------------------------------------------
Hüseyin Gülmez Daha önce bir çok farklı markada ürün denedim hiç biri işe yaramamıştı. Ancak ferolle isimli ürün gerçekten işe yarıyor.
----------------------------------------------------------------------------
Atakan Deniz Abi manyak bişey bu okuldaki kızların alayı peşimden koşmaya başladı.
----------------------------------------------------------------------------
Damla Neşeli Erkek arkadaşıma son bir haftadır aşırı yakınlık hissediyorum meğer bu ferolle parfümü kullanıyormuş.
----------------------------------------------------------------------------
 Davut Karaoğlu Sayın yetkili bu üründen çok memnun kaldım 2 adet daha almak istiyorum.
----------------------------------------------------------------------------
Cem Aynalı Arkadaşlar kesinlikle tavsiye ederim. mutlaka denemelisiniz.
 ----------------------------------------------------------------------------
Ahmet Saygın Ferolle aşk parfümü sayesinde 3 kız bana aşık oldu muhteşem bir ürün. şaka gibi ama gerçek.
 ----------------------------------------------------------------------------
Cemal Balcı Normalde 119 tl ye satılıyordu şuan 79 tl ye satıyorlar kampanyadan yararlanmak adına 3 adet almak istiyorum.
 ----------------------------------------------------------------------------
 Buğra Azeri Ben 2 aydır kullanıyorum etkilerinden çok memnunum. tavsiye ederim. Etrafımdaki bayanlar resmen pervane oluyorlar. hani erkekler güzel bir kız görünce ilgi gösterirya aynı onun gibi kızlar bana ilgi gösteriyor. maaşımı alınca bir adet daha alıcam bu üründen. sizde alın kullanın arkadaşlar.
----------------------------------------------------------------------------
Eğemen Çavdır Kız arkadaşım hediye etti 1 haftadır kullanıyorum. üniversitedeki çoğu kız bana asılmaya başladığı için hediye ettiğine pişman oldu. keyfim yerinde. alın kullanın kardeşim.
 ----------------------------------------------------------------------------
 Ali Değirmen Gazzinoya giderken kullanıyorum içecek ısmarlamadan yanıma oturuyorlar işi beleşe getiriyorum
. ----------------------------------------------------------------------------
 Burak Duran Davul bile dengi dengine deyip beni tersleyen kız ile şuan sevgili olduk. bana aşık oldu. dibimden ayrılmıyor. parasını sonuna kadar hakeden bir ürün. tavsiye ediyorum.


                                






Erol ve Arzu Serisi !

11 Ağustos 2014 Pazartesi yazildi.

Erol bey Arzu Hanımı Banyoya Gönderip Arzunun Kankisini Bi Güzel Sikiyor ve Bu muhtesem 2 videoyu siz değerli türk sex celeb misafirlerine özel olarak gönderiyorlar iyi seyirler diliyoruz serinin devamı gelecektir. Kendilerine bu güzel ve ateşli anları bizlerle paylaştıkları için teşekkürlerimizi sunuyoruz. ( Admin )

Erol ve Arzu Serisi ! Part 5
video

Erol ve Arzu Serisi ! Part 6
video




Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

istanbuldan Eskort Alev Çoook Özel !

7 Ağustos 2014 Perşembe yazildi.

İstanbul'un en güzel eskort kızlarından alev hanımın fotoğraflarını sizlerle paylaşmak istedim ben kısa bir süre önce kendisi ile birlikteydim şahsen böyle bir güzellik çok zor görünür sizlerle kendisine ait %100 orjinal bir kaç fotoğrafını paylaşıyorum beğenen ve kendisi ile birlikte olmak isteyen arkadaşlar için telefon numarasını yazıyorum arayarak iletişime geçebilirsiniz.Ayrıca türksexceleb-18 adresinden arıyorum diyerek %40 indirim kazanabilirsiniz... Saygılar Admin
Eskort Alev Hanımın Kendisine ait Telefon Numarası : 0507 161 32 70 Türksexceleb-18 den arıyorum demeyi unutmayın.

Ankaradan Eskort Alev Çoook Özel !














Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Hande Sultan'dan Sizlere Özel Sexi Pozlar !

1 Ağustos 2014 Cuma yazildi.

Uzun zamandır takip ettiğimiz ve sitemizin takipçilerinden Hande sultan'dan sizlere özel olarak derlediğimiz sexi fotoğraf albümünden en güzel fotoğrafları bu partta yayınlıyoruz beğeni geldiği sürece diğer fotoğraflarıda sitemizde Hande sultan adı altında yayınlanmaya devam edecektir Bu muhteşem insan ile birlikte olmayı ve güzel dakikalar yaşamayı kim istemezki Değilmi !

Hande Sultan'dan Sizlere Özel Sexi Pozlar !










Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

İş Arkadaşına Kendini Siktiriyor !

yazildi.

Türk sex gizli çekim videolarına bir yenisi'ni daha ekliyoruz bu video'da iş yerinde nasıl birisi ayarlanır ve sikilir onu öğreneceksiniz :D Görüntü'deki bayan sikicisi ile aynı iş yerinde çalışıyor ve iş çıkışında sikicisini kendi evine davet edip sonra kendini bi güzel ona siktiriyor ! Türk sex gizli çekim sex sevenlere özel ve güzel bir video daha sizlerle...

İş Arkadaşına Kendini Siktiriyor !

video
Video Hakkında yorum görüş ve önerilerinizi bizlere bildirebilirsiniz, Sitemize Eklediğimiz videolar Belirli bir süre sonra Otomatik olarak silinmektedir.Çalışmayan ve silinen videoları bizlere bildirmek ve Daha hızlı bir şekilde tekrar yayınlanmasını saglamak için Çalışmayan video sayfasının altına ( Video Çalışmıyor ) Diye Yorum Bırakabilirsiniz

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Emlak Ofisinde Amcık Yalama ( Türk Ses Onaylı )

yazildi.

Emlak ofisi'ne çağırdığı manitasını güzelce soyundurup amını ve götünü güzel'ce yalıyor anlaşmalı olarak video'ya aldıkları bu görüntü internette hızla yayınlanmaya başlıyor Bizlerde bu video'yu siz değerli misafirlerimiz için bu özel ve güzel videoyu sizler için yayınlıyoruz iyi seyirler bol 31,ler...

Sitemiz'de Yer alan videolar tamamen türk yapımı olduğundan ses onaylı olarak sizlere yayınlıyoruz harika inlemeli ve türkçe konuşmalı bu videoyu vakit geçirmeden izleyebilirsiniz.

Emlak Ofisinde Amcık Yalama ( Türk Ses Onaylı )

video
Video Hakkında yorum görüş ve önerilerinizi bizlere bildirebilirsiniz, Sitemize Eklediğimiz videolar Belirli bir süre sonra Otomatik olarak silinmektedir.Çalışmayan ve silinen videoları bizlere bildirmek ve Daha hızlı bir şekilde tekrar yayınlanmasını saglamak için Çalışmayan video sayfasının altına ( Video Çalışmıyor ) Diye Yorum Bırakabilirsiniz
Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Türk Çift Yazılı Damgalı !

yazildi.

Kendilerini ispat etmek için yenge karnına Aşkım türk çift diye yazmış ve enişte o muhteşem amcığı sikerken videoya çekiyor o inlemeler sizleride eminim çok tatmin edicek onlar sikişirken Bizlere'de bu harika türk sex videosunu izlemek düşüyor.İyi seyirler değerli misafirler.

Türk Çift Yazılı Damgalı !

video

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Türk Swinger ( Bir amdan Bir Götten )

31 Temmuz 2014 Perşembe yazildi.

Türk swinger Çiftlerimiz'den Harika bir video Daha Karısını önce sikicisinin üzerine oturtan arkadaş daha sonra o güzel göte dayanamıyor ve sikişe o da katılıyor tabi o pozisyonda orda olupta işe el atmamak mümkünmü ?


Türk swinger yada Türk Grup Sex Sevenler Bu videomuz Sizlere Özel !

Türk Swinger ( Bir amdan Bir Götten )

video
Video Hakkında yorum görüş ve önerilerinizi bizlere bildirebilirsiniz, Sitemize Eklediğimiz videolar Belirli bir süre sonra Otomatik olarak silinmektedir.Çalışmayan ve silinen videoları bizlere bildirmek ve Daha hızlı bir şekilde tekrar yayınlanmasını saglamak için Çalışmayan video sayfasının altına ( Video Çalışmıyor ) Diye Yorum Bırakabilirsiniz

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Sok Diyorum Sana Yeni Türk 2014

yazildi.

Kısa bir aradan Sonra Yeni türk sex video'ları eklemeye hızla devam ediyoruz yeni videomuzun adı ( Sok diyorum Sana ) Video'ya bu ismi vermemizin nedeni ise videoda saklı buyrun izleyelim kadın ateşler içerisinde yanıyor ve yalvarıyor sok diyorum sana !


Sok Diyorum Sana Yeni Türk 2014

video

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Türk Sevgilisini Ayakta Domaltıp Sikiyor !

yazildi.

Türk liseli sex ve genç sex sevenlere yeni bir video daha sevgilisini acelesi varmış gibi yatak odasına çekip hemen oracıkta yatağa bile yatırmadan Domaltıp Sikiyor.Gizli Kamera ile çekilmiş bu video'yu sizlerde indirerek yada sitemizde sorunsuzca izliyebilirsiniz.

Türk Sevgilisini Ayakta Domaltıp Sikiyor !

video

Video Hakkında yorum görüş ve önerilerinizi bizlere bildirebilirsiniz, Sitemize Eklediğimiz videolar Belirli bir süre sonra Otomatik olarak silinmektedir.Çalışmayan ve silinen videoları bizlere bildirmek ve Daha hızlı bir şekilde tekrar yayınlanmasını saglamak için Çalışmayan video sayfasının altına ( Video Çalışmıyor ) Diye Yorum Bırakabilirsiniz.

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Duyuru ! ( Tekrar Hızla Devam )

yazildi.

Değerli misafirlerimiz Ramazan ayı ve Bayram Dolayısı ile Paylaşımlarımıza Kısa bir ara vermiş Bulunmaktaydık. Şimdi Tekrardan Tüm Hızımızla Yeni Videolar ve Yeni Fotoğraflarla Sizlere Hizmet vermeye Devam ediyoruz Hep Sex Sex Olacak deilya :D Az'da Sevap işleyelim :))

Bizleri Takip Ettiğiniz ve Her zaman Yanımızda Olduğunuz için Sizlere Teşekkürlerimizi Sunuyoruz.

Ayrıca Bizlere Destek Olacak Yeni Editör Arkadaşlar Bekliyoruz Başvuru için ypmobile44@gmail.com Adresine yazabilirsiniz.

Pınar Anal Sex Çıkartma Hadi Diye inliyor

20 Temmuz 2014 Pazar yazildi.

Türk anal sex seven misafirlerimiz için yeni bir video daha, Sevgilisi pınar ile anal sex yapan adam girip çıktıkca acıyor ve pınar çıkartma hadi diye inliyor. Harika amatör türk anal sex videolarından birisi daha sizlerle iyi seyirler.


Pınar Anal Sex Çıkartma Hadi Diye inliyor

video

Video Hakkında yorum görüş ve önerilerinizi bizlere bildirebilirsiniz, Sitemize Eklediğimiz videolar Belirli bir süre sonra Otomatik olarak silinmektedir.Çalışmayan ve silinen videoları bizlere bildirmek ve Daha hızlı bir şekilde tekrar yayınlanmasını saglamak için Çalışmayan video sayfasının altına ( Video Çalışmıyor ) Diye Yorum Bırakabilirsiniz.

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Türk Otel Odasında Hayat Kadını ile Sex

13 Temmuz 2014 Pazar yazildi.

Türk genç otel odasına götürdüğü rus hayat kadını ile harika bir sex yapıyor tabi işin içine ibneliğinide katıp bu anı videoya çekiyor gizli çekim sex videosunu internette bizlerle paylaşıyor harika bir amaötör çekim sex videosu sizleri bekliyor, Kadındaki fizik çok harika adam kadını yataga domaltıp anal sex yapmaya başlıyorlar kadına götten fena çakıyor !


Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Esra ve Hakan Kısa Çekim !

yazildi.

Twitter'dan bizleri takip eden Esra ve hakan çifti yaptıkları fantaziyi anlık olarak çekip bizlerle paylaşmışlar kendilerine teşekkürlerimizi sunuyoruz.




-Esra ve Hakan Kısa Çekim !
video
Part 2
video

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Karısını Para Karşılığında Siktiren Türk Pornosu izle

12 Temmuz 2014 Cumartesi yazildi.

Karısını Para Karşılığında Siktiren Türk Pornosu izle adlı videoda, Pezevenk :d karısını başka erkeklere para karşılıgında siktiriyor birde bu sikiş anlarını videoya çekerek kendilerini garantiye almaya çalısıyorlar fakat bu iş ters tepiyor ve kendisi ile karısının'da yer aldığı sikiş videosu internete yayılıyor iyi seyirler.

Karısını Para Karşılığında Siktiren Türk Pornosu izle

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Türk Türbanlı Sex Severlere özel !

yazildi.

Türk türbanlı sex severlere özel, türk türbanlı sex pornosu izlemek isteyen arkadaşlara özel olarak paylaştıgımız bu videoda koca götlü türbanlı hatun kocasının önüne domalarak kendisini siktirdi.

Türk Türbanlı Sex Severlere özel !

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var

Anal Sex Yapınca Ağlıyor ( Türk Sex izle)

yazildi.

Türk sex izle severelere özel yeni bir video daha, türk sex izle kategorimize yeni eklediğimiz bu videoda sevgilisini anal sex yapmaya zorlayan adam götten sevgilisine geçirince kız acıyla aglamaya başlıyor.

Anal Sex Yapınca Ağlıyor ( Türk Sex izle)

Yorumlar:

Yonca BEYAZ

 Merhaba ben yonca arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum

  İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

  ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN

Bu Adamı Tanıyan Lütfen Yardımcı olsun tıklayın.. burda resmi var